nedjelja, 21. lipnja 2015.

Novitet u kući - ovo je Alisa!

Iako sam nekako oduvijek više preferirala pse, na red je došla i jedna mačka.
Prije nje sam imala 4 psa, Azru, Donu, Lunu i Bellu, kao i jednu mačku, Mimi. No svi su nekako otišli od mene, najviše na tužan način. Azra je uginula tako što ju je zgazio automobil, Donu je netko otrovao, a usput ju je TAKOĐER zgazio automobil, Luna se na tužan način morala oprostiti sa mnom kao i Bella (roditelji su mi ih zabranili). Mimi nam je "uletila" u kuću prošlo ljeto, jednostavno se pojavila i osigurala mjesto u kući... ni to nije dugo trajalo.
I tako.. ostadoh sama ovo ljeto. No, kako ne mogu dugo bez ijedne životinjice, još prije sam pričala s tatom i dopustio mi je mačku. Raspitivala sam se, tražila mačku, no nigdje je nisam mogla naći. Apsolutno nigdje.
Najveća radost mi se dogodila 18.06. oko 20:30h oko jedne napuštene kuće. Moje prijateljice smo se išle vozati, kada je jedna zastala i ugledala malenu macu. Nisam previše razmišljala - stavila sam je u vestu i biciklom je dovela kući. Tako sam je udomila.

Pretpostavili smo da Alisa ima nekih 2 mjeseca, i da veoma dugo stoji tamo i čeka svojega vlasnika.
Toga dana, točnije noći, veoma je puno komunicirala s nama. Možda to drugi (nećak, brat i 2 prijateljice) nisu primjetili, jer je to bilo ono mačje "mjauu" ali ja sam to prihvatila kao dobar znak komunikacije.
Nije imala neku želju piti mlijeko. Gurala je sviju nas od sebe i tražila je mjesto na kojem će ju jedna osoba maziti i utješiti od proživjenoga straha. No, već drugoga dana počela je piti mlijeko, dobivati svoje redovne obroke i maženje s ukućanima.

 

Veći dio krzna joj je bijele boje, iako tu ima i crne i sive boje. Oči su joj zeleno - plave i jaako voli gristi ljudske prste, provjereno! :D
Dopuštam joj da gricka moj prst, ali samo privremeno, dok još ima male zubiće. Kada narastu, moj prst će zamijeniti šarene igračke i vrpce.



Moram navesti da uopće nije fotogenična, ali jednostavno sam morala napraviti par sličica.. toliko je slatka i umiljata da bi je svatko poželio za ljubimca!
Držimo je vani, jer je ljeto i toplo je. Svoj smještaj pronalazi u maloj rozoj kutiji sa bijelim čupavim pokrivačem u kutu gdje stalno leži i čeka da se netko dođe igrati s njom.
Nadam se da će narasti, jer je veoma malena i mršava, ali zasad je dobra, dobiva male porcije hrane po više puta u danu i dakako, puno pažnje. Alisa vam šalje puno pozdrava i nada se daljnjem druženju! Pozdrav!





KLIKNI
- Annie.

4 komentara:

  1. Alisa je prelepa! Divno je što si je udomila! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Anja! I sama obožavam životinje, tako da mi je bilo zadovoljstvo udomiti ovako lijepu macu! :)♥

      Izbriši
  2. Joj, baš si na ružne načine izgubila ljubimce :/ Ova maca je prekrasna i nadam se da ćeš je još dugo imati :)

    Posjeti moj blog, i ako želiš, učlani se:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši