nedjelja, 17. srpnja 2016.

SundayTalk: Snovi su ostvarivi

Ja sam tip osobe koja vjeruje u sve. Tip osobe koja voli maštu. Tip osobe koja vjeruje da i životinje imaju osobine ljudi, da je sve moguće. I jest. Sve je moguće ako vjerujete u to, čak ako se dogodi samo u vašoj mašti. No, ovaj post nije posvećen vilenjacima, patuljcima ili jednorozima, već realnim snovima koji se zaista mogu ostvariti uz samo malo truda i volje.


Na kraju ove školske godine, na kraju šestog razreda mi je falio jedan bod da prođem odličnim. Bila je to povijest za koju sam se čitave godine trudila, ali mi je prosjek ostao jaka četvorka tijekom cijele godine. Nastavnica mi je odlučila dati još jednu šansu, da odgovaram za peticu. Preda mnom je bio jedan cijeli vikend. Učila sam cijeli vikend. Drugi su mi govorili da odustanem, jer, kad već toliko učim, što ako mi ne da peticu, onda sve pada u vodu. I došlo mi je da odustanem. Došlo mi je da odem van, da se igram, vozam, uživam, ali sama sam sebe ohrabrivala da je preda mnom čitavo ljeto od 2,5 mjeseca i da ću se tijekom ljeta nauživati koliko mi srce želi, i da ću raditi samo ono što volim. Došao je i taj ponedjeljak i ja sam odgovarala. Dobila sam 545 i na kraju prošla iz povijesti, ali i općenito odličnim uspjehom. :)


Osim toga, imam mnogo želja. Posjetiti Pariz, kupiti si određene stvari, ispuniti određene ciljeve, ostvariti određene snove... ostvarivo je. Nikada nemojte odustajati, ako je potrebno, isplačite se, razmislite i nastavite dalje. Ostvarite svoje snove, jer sve je moguće! Vjerujte u sebe, trudite se i uspjet ćete! ♥♥♥

- SundayTalk je nova rubrika na ovom blogu i pojavljivat će se svake nedjelje u obliku posta s ozbiljnijim temama. ☺

Instagram: @blogger.pink
Email: anniefashionblog@gmail.com

Do sljedećeg puta,


4 komentara:

  1. super si, jako mi se svidja ovaj post, pogledaj i moj blog, pozz :*
    natallysworld.bloggspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post !
    MOJ BLOG :https://herecomesajla.blogspot.b

    OdgovoriIzbriši
  3. Cestitam ti na odlicnom uspjehu! Drago mi je sto si shvatila da ipak ima 2,5 mjeseca uzivanja, a odlican usojeh stvarno puno znaci :)
    Zapratila sam te :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. Cestitam ti na odlicnom uspjehu! Drago mi je sto si shvatila da ipak ima 2,5 mjeseca uzivanja, a odlican usojeh stvarno puno znaci :)
    Zapratila sam te :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši