nedjelja, 28. kolovoza 2016.

BackToSchool2016: Kako održati fizičku aktivnost tijekom školske godine? | Collab Post s Anom

Škola je sve bliže i bliže, a zajedno s njom dolaze i mnoge obaveze. Uz sve školske muke, zaboravimo na stvari u kojima smo uživali tijekom ljeta i koje su nas činile sretnima. Imamo sve manje vremena za fizičke aktivnosti koje su nam potrebne zbog zagrijavanja stolica i sjedenja na njima dok učimo, što u školi, što kod kuće. Sve to zahtjeva fizičku aktivnost, koju ne bismo ih trebali zapustiti, zato vam danas pišem u collabu s dragom Anom s bloga Teen Queen . ♥


Osim tjelesne kulture, ja se tijekom školske godine slabo bavim sportom. Kad se sve zbroji, dva puta tjedno imam tzk, jedanput odbojku, a ostalo je ono ako me mama zamoli da odem do trgovine, pa idem biciklom, ili ako se rolam ulicom, što više i nije tako često. Kada krene školska godina, čisto sumnjam da ću imati puno vremena za sport, pored domaćih zadaća, učenja i ostalih školskih obveza. Ipak, to je važno za naše zdravlje i to nikako ne smijemo zanemarivati, ali kako? ORGANIZACIJA JE VAŽNA.


Zbog tri nova predmeta koja dobivam morat ću se više posvetiti školi, tako da za česte fizičke aktivnosti neće biti toliko mjesta. Upravo zbog toga morat ću bolje organizirati vrijeme za učenje, druženje i odmaranje te za fizičke aktivnosti.
Moja preporuka je da napravite svoj tjedni planer i da u njega zapisujete svoje obaveze, kao što ću i ja raditi od početka rujna. Taj planer dekorirajte šareno i lijepo, neka vam to šarenilo bude motivacija da ispoštujete taj planer. U njemu biste trebali pisati sve o testovima i odgovaranjima, kada vam je vrijeme za učenje, a kada za vježbanje, vožnju bicikla i odmor. Sve to rasporedite po satima, npr. ako imate gotovo cijeli dan pred sobom, učite od 13.00h do 14.00h ili kako god vama odgovara, a dok se odmarate provozajte se po ulici i na taj način nećete provesti cijeli dan u kući, već ćete se malo kretati i baviti se nekom aktivnošću. Također, upisivanje u neki novi sport će vam odlično doći kao predah od učenja.
Ja često znam učiti vani u hladu, na deki i tako sam u prirodi, pa se ne umaram od učenja. Za vrijeme pauza od učenja se odmaram tako da prošetam, razgibam se ili slično.


Ne dajte da vas školske obaveze umore i iscrpe. Uzmite pauza koliko god hoćete, ali nemojte da one traju više od 20 minuta. :)
Odmori u školi postoje s razlogom, cijeli dan sjedimo na stolicama, što nikako nije dobro za nas. Sport je dobar za naše zdravlje!

Moram još jednom napomenuti da je ovo collab post i da obavezno pročitate i Anin post! Teen Queen

Instagram: @blogger.pink
We Heart It: @perfect_butterfly
Email: anniefashionblog@gmail.com
GIVEAWAY OVDJE!

Do sljedećeg posta,

Broj komentara: 12:

  1. Mnogo mi se dopada post, uživala sam. Prosti si odlično odradila posap! Drago mi je da smo sarađivale! ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post!Slažem se sa tobom u potpunosti!Divno si ovo napisala!Ja u toku školske godine idem na odbojku,a i na fizičkom se dosta krećemo.♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post!Slazem se sa tobom!
    PS:Patike su ti bas lepe!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo zanimljiva ideja za post. :)

    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Ana, prvi put sam na tvom blogu ali mi se pre svega jako dopao dezen i prganizacija istog. Zato sam odlucila da procitam ovaj tvoj post. Slozila bih se oko svega sto si ti napomenula..Fizicka aktivnos je jako bitna u toku skolske godine, jer nas ona i podstifce da stvorimo neki dnevni ritam cele nase zivotne rutine. Jako si lepo doradila ovu temu. Ja nisam ljubitelj ovih BTS postova, jer su u vecini slucajevi kod svih blogerki iste teme, isti sadrzaji postova i slicno medjutim ja nisam citala neki nalik ovog. Hvala na divnom postu.

    Posetite i moj blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga, pratim te preko GFC #88
    uzvrati ako zelis xx

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post! Slažem se da je fizička aktivnost jako važna u toku školske godine. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. Sjajan post i slažem se sa svime što si napisala. Fotke su divne :)

    sarahmakeupp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan post i sigurno će mi pomoći. Slike su također divne! <3

    Učlanila sam se u tvoj blog, pa ako ti nije problem pogledati moj blog, te ako ti se svidi nadam se da ćeš se učlaniti :
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Super je post, slažem se sa svime što si napisala i želela bih da napomenem da mi se jako dopada izgled tvog bloga, bravo samo tako nastavi. https://kikaa99.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši