subota, 20. kolovoza 2016.

BackToSchool2016: Look Nice After P.E - Collab Post with Mia


Tjelesni zadnji sat. Mi još trčimo, a nastavnik ne mari za vrijeme. Zvoni. Što sad? Autobus mi ide za par minuta, a izgledam kao da sam iz tuša izašla...
Svi mi znamo taj problem i ne izgledamo baš lijepo nakon toga, zato smo Mirjana i ja danas u collabu pripremile post ,,Kako izgledati lijepo poslije tjelesnog/treninga?", pa ako vas zanima, pogledajte u nastavku...
Da napomenem, nemojte nositi previše šminke u školu, pogotovo ne poslije tzk-a jer će ona samo pogoršati stvari. :)


Prva i ujedno najvažnija stvar koju morate imati u torbi je definitivno dezedorans. Preporučujem vam ovaj u stiku, tj. roll on, jer svi većinom koriste dezedoranse i onda se ostali poguše u tim mirisima, a to nije baš lijepo. Bez ovoga ne idite u školu!


Druga stvar koja će vam poslužiti dok ste onako mokri i znojni su vlažne maramice. Okej, vjerovatno imate vodu u školi, ali ove mini maramice vam nikako ne mogu odmoći, čak i ako ih ne koristite poslije tjelesnog, trebate ih imati u torbi.


Također, jedno ogledalce će biti od pomoći ukoliko želite provjeriti svoju frizuru ili šminku, a žurite se da izađete.


Ukoliko poslije tzk-a morate popraviti frizuru, kopčica ili ukosnica će lako i brzo riješiti stvar. Toga nikada dosta, a bit ćete sigurni da vam ništa ne strši i nije neuredno.


Tu je, naravno, i jedan češljić. Možete ponijeti i četku, ali ona zauzima puno više prostora za razliku od ovog malog češljića koji je bio u kombinaciji s ogledalcem, ali se odlijepilo pa nosim samo ovako. Jako je praktično i ne zauzima puno mjesta, mogu ga staviti čak i u džep. :)
Uz to, ako radite jake vježbe na tzk-u/treningu, možete ponijeti i mali ručnik.

 Što vi nosite za poslije tjelesnog?

Ne zaboravite pročitati i Mirjanin post te se učlaniti na moj i njen blog! :)


Instagram@blogger.pink
We Heart It: @perfect_butterfly
Email: anniefashionblog@gmail.com

Do sljedećeg posta,

4 komentara:

  1. Super ti je i originalan post! :) Meni su najbitnije vlažne maramice i četka. :D

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno :)
    Http://magicworldofpanda.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post. Pretplati se na moj blog, uzvraćam. Nova sam na blogu.
    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši