subota, 6. kolovoza 2016.

My Cosmetics Corner - Cleaning


Prošlo je par godina od "osnivanja" mog kozmetičkog kutka. Do tada sam svoju kozmetiku držala po ladicama, policama i slično. Sada se moj kozmetički kutak nalazi na zadnjoj polici moga ormara. Nije pretrpan, ali ga kao i sve ostalo s vremena na vrijeme treba počistiti, a ja sam to odlučila napraviti slikajući da mogu podijeliti s vama. :)


Počela sam od ovoga. Lančići, ukosnice, novčanik... ništa od toga ne pripada kozmetičkom kutku, ali zbog toga sam i počela te sve stavila na svoje mjesto. Prije svega sam, naravno, obrisala prašinu i svaki proizvod posebno.


Započela sam s gelovima za tuširanje, losionima te sprejevima za tijelo.


U ovoj tamnorozoj ambalažici se ne nalazi to ulje kako piše, već omekšivač! Ja sam netko tko voli da mu cijela soba miriše i ovo radim već par godina - do pola omekšivač, a ostalu polovicu napunim vodom i protresem. Predivno miriše, koji god omekšivač imate!


Nastavila sam s dezodoransima. :)


Ostale su mi neke kreme (losion za tijelo, krema za ruke, nevenova mast) pa sam ih stavila ispred svih ovih proizvoda kako bi mi bile nadohvat ruke.


Sa strane sam stavila neke parfeme koji samo stoje i skupljaju prašinu. Većinom, kada želim lijepo mirisati, namirišem se Avonovim sprejem za tijelo i to je to. Ove imam već dugo, neki su od sestre, ali samo mi tu stoje jer ih nekako ne koristim i ne volim. Stoje tu čisto za ukras. :)
Dodala sam još i svoje sunčane naočale, mini vlažne maramice i kutijicu s naušnicama.


- I za kraj, usporedba. Nadam se da vam se ovaj post svidio.
- Pridružite se mom blogu, za nekoliko dana pravila giveawaya - budite u tijeku!

Želite li kompletnu kozmetičku kolekciju? 

Do sljedećeg puta,



Broj komentara: 7:

  1. Obavezno napravi cijelu kozmetičku kolekciju, ovo izgleda prepreslatko!

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno izgleda :)

    Pogledaj poslednji post u pitanju je youtube kanal :) http://fashionandallaboutthat.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si sredila, kolekciju obavezno objavi! :D

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Obavezno napravi celu kozmeticku kolekciju, ovaj delic nje izgleda zaista divno! :) <33

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Napravi cijelu kozmetičku kolekciju! Jako mi se sviđa tvoj kutak za kozmetiku. :)

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam puno, svima! :*♥♥

    OdgovoriIzbriši