ponedjeljak, 8. kolovoza 2016.

My Summer Morning Routine | Collab Post With Ana


Bok svima! :)
Danas započinjemo nešto drugačijim pozdravom - danas ga, za razliku od prethodnih postova, ima. Razlog tome je post na temu jutarnje rutine u collabingu s Anom s bloga Ana's Life. Pročitajte i njen post - ljetnu noćnu rutinu. Ana je jedna od mojih omiljenih blogerica, vjerujem da većina vas zna za nju, ali ako ne znate, obavezno pogledajte njen blog, predobar je!
Pa, možemo početi.


Večer prije sam vjerovatno gledala seriju i ostala budna do 2h, tako da se budim poslijepodne, oko 12h. Znam da to nije dobro, ali u to vrijeme ionako nemam što raditi, vruće je, nikoga nema vani i spavam do kasno. Nekada namjestim krevet, nekada ne, sve zavisi od toga koliko sam raspoložena i naspavana.


Kada se probudim, obično pijem vodu, iz bočice koja mi stoji pored kreveta. Po ovim visokim temperaturama nam je potrebno što više tekućine, pa nastojim piti što više. Ostavljam spuštenu roletnu jer je prevruće i ne pada mi na pamet puštati svjetlost u sobu! :D


15:40 :D
Nakon toga se još malo izležavam po krevetu, pregledavam Instagram, Facebook, Messenger, igram Duolingo ili Circle i to je to, maksimalno 20 minuta.
Zapratite me na Instagramu! :)


Presvlačim se u što laganiju i kraću odjeću, haljinicu ili kombinezon, kako bih mogla preživjeti tih 36 stupnjeva i krećem do kupaonice.


Ja nisam netko tko se tušira svako jutro, jer to radim navečer. Ali, ako se probudim ranije, budem pospana i nekad se volim istuširati i ujutro, jer to stvarno razbuđuje i preporučujem vam ako se ne možete razbuditi, a ustajete ranije (ne poput mene u podne). Vidim da to dosta cura radi, barem tako kažu u videima, pa mislim da je to super. :)


Trenutno koristim ovaj Avon naturals gel za tuširanje s šipkom i mangom.


Naravno, operem zube, umijem se i ponovno zavežem kosu jer se od spavanja skroz raščupala.


Najčešće ne doručkujem, jer se probudim baš u vrijeme ručka, ali ima dana kad se probudim baš, baš gladna i tada uzmem sirni namaz i mlijeko ili nešto slično. To također nije dobro, preskačem doručak često, ali potrudit ću se popraviti to kako škola dolazi.


Nakon doručka/ručka se idem kupati s bratom, u bazenu budemo 1-2h, ronimo, skačemo i uživamo u ostatku ljeta. Ostalo je još mjesec dana, ali treba to dobro iskoristiti! :)

Ana's Life

Koja je vaša ljetna jutarnja rutina?

Instagram: @anateastanic, @blogger.pink
We Heart It: @perfect_butterfly
Email: anniefashionblog@gmail.com

Do sljedećeg posta,

Broj komentara: 20:

  1. Odličan ti je post i imamo slične jutarnje rutine *-*
    Učlanila sam se u tvoj blog, pa bi mi bilo drago da se ti učlaniš u moj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican ti je post,slike su bas lepe <33 :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post!Lijepe slikice,vidi se da si se mnogo potrudila!

    Predplatite se na moj blog,uzv.->funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post i blog,možeš pogledati moj blog,nova sam i slijedim te ♡

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post i blog,možeš pogledati moj blog,nova sam i slijedim te ♡

    OdgovoriIzbriši
  6. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdgovoriIzbriši
  7. Kod mene je vreme uzasno, uopste nemam osecaj leta :/
    Mada, rutine su nam prilicno slicne, takodje koristim aplikaciju dulingo, koji ti jezik ucis? :)

    Smoothieglam.blogspot.com pogledaj i komentarisi, uclani se ako ti se svidi, pocinjem da pisem postove svakoga dana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je žao. :/ Učim španjolski pomalo. ♥

      Izbriši
  8. Odlican post! Jutra su nam dosta slicna, i ja se kasnp budim pa ponekad niti ne doruckujem, i ne volim se tusirati ujutro, jedino ako nije bas jako vruce, inace to radim navecer.
    Hvala na suradnji ❤❤

    kreativanblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš divna rutina, volim ovaj tip posta i uživala sam čitajući. ♥

    OdgovoriIzbriši
  10. Super fotke! Ja sam ranije redovno preskakala doručak, ali sada preskačem ručak. Ujutru, zapravo popodne kada ustanem jedem i nekada uveče nešto na brzinu. Blog ti je divan, kao i ovaj post!

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post!Sviđa mi se tvoj blog.I ja takođe ne doručkujem.Tvoj sam član.Imala sam body mist iz Avona,takođe sa mangom i šipkom.Super si! Pozdrav ♥♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post :) body mist iz Avona imala sam pre godinu dana i oni mi se jako sviđaju ♥

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Provjeriti društvene mreže je ono što se jednostavno mora hahah! :D Super post i mnogo mi se sviđa što si koristila svoje fotografije :))
    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da. :D Uvijek se trudim da koristim svoje fotografije, jer volim i sama čitati postove s fotografijama blogera koji to pišu. Hvala ti♥♥

      Izbriši
  14. Super post i slike! :D

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši