ponedjeljak, 5. rujna 2016.

FIRST DAY OF SCHOOL

Pozdrav svima!

Danas ću vam pričati o prvom danu škole - danas, 05. rujna. Na kraju je ispalo okej, ali mi se u jednom trenutku činilo kao da ništa ne ide po planu, pročitajte sami i uvjerite se...

Budim se, po običaju, u 06:40 i imam 20-ak minuta da se spremim. Spremam se i izlazim u 07:00, jer do autobusne imam manje od minute, ali ja na autobusnoj ne vidim nikoga, pa idem na sigurno - po prijateljicu. Dođem kod nje i dok se ona sprema, ja gledam ima li koga na onoj drugoj autobusnoj, vidim nekoga ali mi se ipak odlučimo ići biciklima jer nismo bile sigurne hoće li autobus doći.

I tako, otrčim ja kući (isto tako, manje od minute mi treba), otključam, otrčim po bicikl i čujem autobus da prolazi. Uzimam bicikl i nabrzinu zaključavam kapiju pa projurim do prijateljice, mislim da mi je ovaj put trebalo deset sekundi da dođem do nje, doslovno. :D
Ulijećem u njeno dvorište, bacim bicikl i povičem ,,Eno ga, ajde, brzoo!", krenemo trčati. Stigle smo na tu drugu autobusnu koja nam je bliže, naiđe autobus i eto. Malo smo bile zadihane od trčanja, ali dobro.

U školskom dvorištu smo se pozdravile sa svima, malo se družile i ušle u školu. Znate ono, sat razrednika, čitanje pravilnika, biranje predsjednika itd.
I zvonilo za kraj ,,nastave", izađemo van, tek ono kišaaaa. Ja nisam ponijela kišobran, moja prijateljica je (iako to nisam znala) i jednostavno nismo stale pod isti, već je ona išla polako, a ja sam trčala i pokisnula kao miš. Ali dobro...


Kako ste vi proveli prvi dan škole?

Instagram: @blogger.pink
We Heart It: @perfect_butterfly
Email: anniefashionblog@gmail.com


Do sljedećeg posta,




1 komentar:

  1. Odlican post! ♥ Bas sam se nasmejala dok sam citala. :D Meni je prvi dan prosao dosadno, bez icega posebnog, tako da i nemam sta da kazem. :)

    eslyisworldview.blogsport.com - storytime iz Grcke! ♥

    OdgovoriIzbriši