četvrtak, 22. rujna 2016.

My Shoes Collection - dry weather

Pozdrav svima! :)

Za danas sam odlučila napisati post na temu moje kolekcije cipela za suho vrijeme. Zapravo, ne znam koliko se to može nazvati kolekcijom, ali već par dana želim izbaciti ovakav post na blogu, jer mi je zanimljivo čitati iste. Naravno, ovaj post nije napisan da bih se hvalila, za tim stvarno nema potrebe, pogotovo zato što ove cipele tj. većinom patike nisu marke, ali kao što sam već rekla, ja volim čitati ovakve postove jer ako mi se nešto svidi, znam gdje to mogu naći.  Pa, počnimo!


Prvi, meni najdraži par patika su ove predivne šljokičaste koje nisu uvijek u jednoj bolji, izmjenjuju se ljubičasta, zelena i siva. Nisam sigurna gdje su kupljene, ali obožavam ih!


Zatim imam visoke bijele Vty patike nalik na Nike Air Force, samo što su ove dublje. Stvarno su kvalitetne i udobne, ako nekoga zanima, kupljene su u Deichmannu i definitivno vrijede tih 200 kn koliko koštaju.


Sljedeće su ove sivo-roze, bile su mi stvarno jako lijepe kad sam ih kupovala i nisu bile skupe, ali zato nije neka kvaliteta i ne nosim ih često. Na izgled su stvarno lijepe, ali važnija je kvaliteta.
Kupila sam ih u Bingu u Bosni i mislim da su bile 20 KM.


Prelazimo na starke. Imam trenutno dva para, jedne bordo crvene i naravno, bijele. Već sam jedan par starki izgubila u školi (ili su u kući, također izgubljene), tako da sad imam dva para. Mislim da svatko treba imati barem jedan par starki!


Zatim, ova dva para espadrilla (ne znam stvarno kako se to zove). Bijele su kupljene u KiKu i koštale su, mislim, 80 kn, a crne su bile jeftinije, oko 40 kn, nisam sigurna.
Obožavam ih nositi!

To bi bilo to za ovaj post, tj. za moju kolekciju cipela. Nisam vam prikazala sve, jer mi neke slike nisu ispale lijepo, a i neke patike su u stanju ,,za oko kuće", tako da sam ih ostavila sa strane. Također, nisam vam slikala balerinke i sandale, jer sam željela da ovo bude samo sa zatvorenim cipelama, a i post bi bio prevelik.

Instagram: @anateastanic, @blogger.pink
We Heart It: @perfect_butterfly
Email: anniefashionblog@gmail.com

Do sljedećeg posta,



Broj komentara: 8:

  1. Divna ideja za post draga... Ja sam neko ko najviše voli starke, tako da bih njih odabrala za suvo vreme haha ali sve su lepe, a verujem i udobne:) Radujem se tvom sledećem postu:)

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, najviše mi se sviđaju bijele espadrile. Pogledaj moj blog ako želiš https://enotes10.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, najviše mi se sviđaju bijele espadrile. Pogledaj moj blog ako želiš https://enotes10.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo originalna ideja za post. Bordo starke su predivne! :D


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam slicne bijele visoke i kada zahladi ih obozavam. Starke su tenesice koje nikad nece izaci iz mode i koje se mogu uz sve iskombinirati. Super ideja za post. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post! :)

    POSJETITE I MOJ BLOG, NOVI JE, DOBRO BI MI DOŠLO MALO PODRŠKE :)
    lifestyleandfashioncorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post! Slike su ti odlicne:*
    Najvise mi se svidaju one posljednje cipele. Ja imam slicne i obozavam ih nositi, a uz to vrlo se lako kombiniraju uz razne kombinacije.

    Giveaway- beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši